Često postavljena pitanja
Potražite odgovore na najčešće dileme kupaca, kako biste o svemu bili informisani pre kupovineInformacije o Dostavi
Koji načini preuzimanja porudžbine su dostupni?
Kurirska dostava - najlakši i najbrži način da primite svoju porudžbinu je putem kurirske službe koja dostavlja Vaš paket na kućnu adresu.
Lično preuzimanje* - ukoliko ste na teritoriji Beograda, možete doći na našu adresu i lično preuzeti Vašu porudžbinu.
*molimo Vas da nas pre dolaska kontaktirate kako bismo proverili dostupnost željenog artikla i pripremili ga za preuzimanje
Lično preuzimanje* - ukoliko ste na teritoriji Beograda, možete doći na našu adresu i lično preuzeti Vašu porudžbinu.
*molimo Vas da nas pre dolaska kontaktirate kako bismo proverili dostupnost željenog artikla i pripremili ga za preuzimanje
Koji je rok isporuke porudžbine?
Ukoliko imamo Vašu robu na stanju, šaljemo Vam porudžbinu istog dana. Rok za dostavu zavisi od kurirske službe, ali uglavnom iznosi 1-5 radnih dana za celu Srbiju.
Da li mogu poručiti robu van Srbije?
Možete naručiti, ali nažalost robu možemo isporučiti samo unutar zemlje, tako da željena adresa za dostavu robe mora biti u Republici Srbiji.
Da li mogu poručiti robu na firmu?
Naravno! Prilikom poručivanja proizvoda nemojte da zaboravite da dodate podatke firme (ime, adresa, PIB) u napomeni.
Informacije o Plaćanju
Da li je kupovina preko interneta sigurna?
Kupovina preko interneta je sve popularniji izbor potrošača na celom svetu, a u prethodnih nekoliko godina se trend ubrzano širi i na našim prostorima. Sajt bebimarket.rs koristi sigurne i pouzdane bezbednosne sisteme koji štite Vaše lične podatke i podatke korišćene za obavljanje transakcija.
Kao registrovan prodavac koji se bavi prodajom bebi opreme već 30 godina, garantujemo kvalitet i autentičnost proizvoda u našoj ponudi.
Kao registrovan prodavac koji se bavi prodajom bebi opreme već 30 godina, garantujemo kvalitet i autentičnost proizvoda u našoj ponudi.
Na koji način mogu da izvršim plaćanje?
Prilikom naplate možete odabrati na koji način želite da izvršite uplatu.
•Plaćanje pouzećem - plaćanje direktno kuriru prilikom isporuke,
•U gotovini - prilikom ličnog preuzimanja,
•Plaćanje platnim karticama - tokom samog procesa kupovine na sajtu,
•Plaćanje putem bankovnog računa - uplatom na račun u banci, pošti ili putem mBanking mobilne aplikacije.
•Plaćanje pouzećem - plaćanje direktno kuriru prilikom isporuke,
•U gotovini - prilikom ličnog preuzimanja,
•Plaćanje platnim karticama - tokom samog procesa kupovine na sajtu,
•Plaćanje putem bankovnog računa - uplatom na račun u banci, pošti ili putem mBanking mobilne aplikacije.
Naručivanje i Povraćaj Robe
Kako mogu poručiti željeni proizvod?
Kupovina preko naše internet prodavnice je vrlo jednostavna. Kada ste našli željeni proizvod koji biste voleli da naručite, odaberite boju/dezen, količinu i kliknite na dugme "Kupi". U nekoliko brzih koraka izvršićete kupovinu, a već kroz nekoliko dana pošiljka će biti na Vašoj adresi.
Da li mi je potreban nalog kako bih poručio/la?
Nije potreban nalog kako biste izvršili kupovinu kod nas, možete se prijaviti i kao gost. Ipak, kreiranje naloga olakšava kupovinu, ubrzava proces naplate i otvara nove mogućnosti - možete sačuvati adrese, ostavljati utiske za buduće kupce i praviti liste želja.
Da li mogu da promenim ili da otkažem porudžbinu?
Već poslatu porudžbinu možete otkazati u pregledu porudžbine na Vašem nalogu. Ukoliko je Vaša porudžbina već u kurirskoj službi, možete odbiti da primite istu. Ukoliko biste voleli da promenite željeni dezen, boju ili model auto sedišta, molimo Vas da nas kontaktirate putem e-maila ili telefona, kako bismo na vreme promenili sadržaj Vašeg paketa.
Kome mogu upututiti reklamaciju za kupljeni proizvod?
Svako pitanje vezano za proizvode možete uputiti nama na e-mail bebimarket.rs@gmail.com ili telefon, ako imate razloga za zamenu ili servis nekog proizvoda. Za više informacija pogledajte odeljak vezan za reklamacije, zamene i povrat sredstava.